Selasa, 28 Desember 2010

Bla... BLa.... Bla.... .. wat's wrong wit me??


"Konpius ni... "

mungkin hukum karma buat aku kali... hahahaha!!
kan dulu tym skola rendah dan menengah aku la yg paling
POT-PET-POT-PET... 
Skrg ni ntah dimana sotnya, aku da jd lebih pendiam dan lebih suka mengasingkan diri??
ada ka itu tandanya aku da:
Matang ( mcm mustahil... aku masi juga suka Doraemon dan Spongebob.. hahahaha) 
atau
Nak mati( ajal dan jodoh ditangan Allah... ish...ish...)
atau 
?
?
lantak la... apa ku kesah.... mungkin ini salah satu proses peralihan umur... atau juga aku sekrg mengalami krisis umur.. ya la.. tak lama lagi aku mau sambut hari jadi aku yang ke-20..
(TIDAAAAAAKKKKKK!!!! gud bye sweet 19...)
Mau nda mau terima ja la.. boleh kalau aku mau 19 tahun smpai bila-bila... dengan 1 cara ja..
yaitu bunuh diri sebelum umur aku 20 tahun... hahahahaa
Nda mungkin la aku mau buat mcm tu...
aku masi muda.. 
org ckp aku ni


cute,

 Rajin

hensem.

dan byk lg...
Sia-sia la, kalau aku mati awal...
hehehe...

Tp life must go on....
tetap semangat mengahadapi apa juga rintangan yg ada...
(trip juga... hahahha)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar