Jumat, 31 Desember 2010

Fieldtrip Ke Pelabuhan Ratu Part 1

"Cepat kau nanti terlambat!!"

"Astaga... lmbat suda ni aku bha, jam 12 malam suda ni..
kami janji kumpul depan kampus, paling lambat datang jam 11.45 malam"

Sekali aku dtg, X sorng pun ada.. dalam hati aku 
"mati la.. tetinggal kali ak ni.. tu la ko.. budu kan!!
.."

Aku sms kawan aku
"Slm hesti.. kalian lgi di mana?? Bas nya uda berangkat ya"
Hesti:
"wslm.. lo pi.. lo gak dapet sms gw ya??
kita berankatnya jam 1pg.."
Supi:
"dapet kok.. cuman tanya aja... hahaha.."
(X kan la aku mau kuyak depan perempuan kan.. hahahah)

Menunggu la aku mcm si palui diam2 ditangga...
Ok kita pendekkan cerita..

Kira2 jam 1 gtu semua org suda datang..
dan kami bertolak jam 1.30pg..

Bermula la nasib malang aku!!!
Time di bas aku ingat bole la aku tidur..
sekali org sebelah aku ni bwa aku bercerita dari awal perjalan sampai kami smpai ke destinasi.. wat te f***!!
(org mau tido ba palui eh... suda la perjalanan tu
ambik masa 5 jam...)

Jam 5.50 a.m kami smpai ditempat pelabuhan ratu...
aku nda rasa exited mcm org lain sbb aku masi sakit hati sama 
Si -----(org yg bwa aku becrita dlm bas!!!)

Ok fine!!
lepas sembyg Subuh aku mau rehat sekejap..
lepas kami semua sembyg Subuh.. kami dibawa tmpat penginapan untuk simpan brg kami...
Dalam fikiran aku.. mesti tmpat dia mcm resort2 ni.. hahahaa!!
kan nama nya Pelabuhan Ratu... 

Wat!!!!!!!
Malangnya nasib.... 
 


Apa bole buat Mahasiswa kan...
kan mau pgi sana mau belajar.. bukan mau enjoy...
T.T


Apa ni mcm stor ja!! malangnya!!
Tambah malang apabila 20 org harus tinggal bersama dlm 1 dorm..
huhuhuhu....

To be continue...












Tidak ada komentar:

Posting Komentar